Messuilla.

Heipparallaa. Eipä ole taaskaan mitään erityistä kerrottavaa mutta tämmönen pikkupostaus.
Perjantaina kävin OPO:n toimsitossa klo 13 aikoihin koska ovessa luki että kokous aamupäivällä.  (tietääkseni klo 13 ei ole enään aamupäivää) Joten virallisesti minun pitäisi mennä liikkaan mutta emä nyt ole vaan päivitän Blogia ja teen Miccis tehtäviä.Illalla vuokrasin Sinun Numerosi joka oli hyvä sekä Täysillä yötä päivää joka oli taas huono. Valitsin jäätelöksi B&J:n Cookieta (perus) sekä Alaskaa joka oli minun mielestä tosi hyvää ja tulee varmaan olemaan tästälähtien suosikkini. Lauantaina kävimme venemessuilla ja siskon uudella kämpällä joka haisee heti eläinten jätöksiltä.  Tällä viikolla on Perjantai kokonaan vapaata joten taidan käydä sitten taas siskolla ja isovanhemmilla.

Mutta nytten pitää jatkaa harjoituksia. Olen aina niin hidas joten onneksi  minulla on hyppytunteja milloin voin tehä juuri saadun ison tehtävän.

ps. NYT muistan mitä minun piti perjantaista mainita. Koulumma/alamme on osallistumassa mahdollisesti johonkin kansainväliseen projektiin ja lupauduin tekemään Facebookkiin ryhmän kaikille projektiin osallistuville oppilaille (ei opettajille) Toistaiseksi ryhmässä on vain oma luokkani. Toivottavasti pian tulee muitakin. Ryhmä näytti kyllä olevan hankala löytää. Mutta toivotaan parasta. Kello on jo 11 joten yllättävän nopeasti tämä 2 tuntia menee.

Mutta lopettelen tältäpäivää.  Aurinkoista kevät-talvea kaikille. Mieli hymyilee kun aurnko paistaa :)

Ei kommentteja

Kiitos kommentista :) Julkaistaan hyväksymisen jälkeen.