Ready or not, here I come!

Heipsan kaikki pikku matoset! Oon vihdoin innostunut ajeluun. Varmaan syynä se että edistyn ja tuntuu että voisin oikeasti myös joskus saadakkin sen kortin. Pääsin myös ekaa kertaa teoriakokeen harjotuksen läpi <3 Eka ilman aikaa ja sitten useamman kerran ajan kanssa. JES! Olen kyllä niitä viimeaikoina aika laiskasti tehnykkin.  Harmi vain että paikat on juuri 18pv mennyt kiinni ja avautuu 28pv. Käytiin isän kanssa ajamassa tuusulaan maantieajoa ja moottoritietä. Piakkoin olisi tarkoitus mennä myös liukkaalle radalle.
Lähetin myös meidän maikalle sähköpostissa hakemuksen huhtikuussa olevaan Slovenian Comenius kokoukseen. Olen yrittänyt kalastella kuvia Sloveniasta mutta ei niitä paljoo erilaisia Googlesta löydä. Olen todella innoissani siitä<3 Eikä väliä tuleeko luokkalaiseni mukaan vai ei. Jos en olisi hakenut, olisin loppuelämäni harmitellut asiaa. Slovenialaiset jotka oli suomessa syksyllä, oli todella mukavia.
 Myös innostus omasta kämpästä kasvaa. Toivon että saisin syksyksi töitä että pääsisin muuttamaan.
Katsoin yhtenä päivänä Matkalla elokuvan voi sanoa että APUA! Oli niin pitkästyttävä kaksituntinen. Ei mielestäni kunnon juonta. Siksi pidänkin fantasiasta ja muusta missä on selkeä juoni. Pahinta tässä on viel se että ostin syksyllä kirjamessuilta kyseisen kirjan-.-' Mitäs mä nyt sillä?
Tuo videon kuva inspiroi taas seilori tyyliin ja punaisiin aurinkolaseihin. Muutenkin olisi kiva ostaa monet eri värisiä laseja.
Perjantaina minulle tuli kurkku kipeeksi. Onneksi lotta tuli piristämään minua ja toi jäätelöä :) Kiitos Lotta<3 leikimme siinä saamalla Lotan kännykällä. Minä näytin miten Angry Birds Space:n violetti lintu toimii ja minä kokeilin Jump peliä. Latasimme ja kokeilimme myös Instagrammia ja teimme Lotalle sinne profiilin. Lotta kertokoon itse millä nimellä sinne kirjautui. Ja myös Bloggerin mobiili versio ladattiin joten toivottavasti lotalta rupee tulemaan postauksia ;) Toivottavasti itsekkin saan älypuhelimen synttärilahjaksi<3

Näihin sekalaisiin tunnelmiin!

1 kommentti

  1. Mä en oo ikinä pelannu sitä vihalintupeliä :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentista :) Julkaistaan hyväksymisen jälkeen.