Valoa elämään!

Oltiin viime viikonloppun 4hlö porukalla Katan mökillä Tuuloksessa (Hämeenlinnasta n:15min?) Syötiin, juotiin, grillattiin, pelattiin, saunottiin. Siinäpä se. Ja ryhmäkuva <


Ihmiset miettii miten anorektikot voivat olla syömättä? Eikö niille tuu niin kova nälkä että vatsaan sattuu Nälkään tottuu. Tähänväliin sanon että minä EN ole anorektikko enkä ainakaan myönnä kärsiväni syömishäiriöstä. Syy siihen miksi olen syönyt huonosti on ekana se, että aamusin en vain tuntiin pysty syömään mitään. Päivällä tulee nälkä mutta siinävaiheessa kun olisi ruoka, on nälkä mennyt ohi. Tai sitten en vain jaksa mennä ruokalaan koska pitää mennä ulkokautta, ruokalassa jonoa, enkä koe ruokaa yleensä niin hyväksi että viitsisin uhmata säätä ja jaksaa jonottaa saatika sitä, että kaverini ei syö joten joutuisin istumaan pöydässä yksin. Olen ruvennut tottumaan siihen tunteeseen. Yhtenä päivänä oli OK ruokaa, söin koska ei ollut jonoa. Lähdin koulusta kaupungille. Tuli taas nälkä, söin. Olin kaupungilla ehkä 1-2h. Kotona minulla oli taas nälkä. Nälkä kasvaa syödessä. Ymmärrän hyvin että joillain saattaa sitten olla väärä mielikuva ja ajatella että on ahamtti kun syö usean kerran päivässä sen jälkeen kun ollut vuosia syömättä. Tokihan usein pitäisi syödä mutta ei tuhtia ateriaa..

Eräs puolituttu jonka kanssa olen puhunut vähän oikeastaan vain kerran, Kommentoi silmiäni että ovat todella siniset, "kuin meren siniset" taisi sanoa tai vastaavaa. Hieman hämmentyynenä kiitin ja jatkoimme työtämme. No siitä taas inspiraationa asia minkä oikeastaan kaverilleni olen aikaisemmin sanonut että voisin yrittää ruveta panostamaan ulkonäkööni hieman enemmän. Yrittämällä muistaa/jaksaa jonkun perus meikin laittaa ja OK vaatteet, eikä mennä märällä hiuksilla nukkumaan. Itse ärsyynnyn kun monet luulevat meikkaamisen vievän paljon aikaa mutta erittäin perusmeikin tekoon menee vain 10min. Ja silti olen itse laistanu siinä. Yritän muutenkin pitää paremmin huolta ittestäni eri tavoin. Pestä meikit ennen nukkumaan menoa, syödä D-vitamiinia yms. Eli ei jotain huonoa jottei jotain hyvääkin :) Sain uuden tuttavuuden kanssa pyöritellä silmiä tuskastuneena siitä miten yksi työ pitäisi tehä :D Olis kyllä ihan kiva tehä uudestaankiin töitä kyseisen henkilön kanssa. Aika näyttää...

Mutta mukavaa syksyn jatkoa kaikille :) Lähempä tässä pesemään meikkisiveltimiä.


Ei kommentteja

Kiitos kommentista :) Julkaistaan hyväksymisen jälkeen.