"Hei huominen, mä oon pakannut kaiken!"

"Hei Huominen, mä oon pakannut kaiken mitä täältä haluan mukaan, pari melkein hyvää muistoa ja sanat joita vielä ei tarvittukaan! hei huominen oon jo matkalla sinne, joka silti jälkeeni jää, mul on kassissa palanen aurinkoo, ja vähän elettyä elämää. "

Toi pätkä sopii (tai ainakin pitäisi sopia) mulle just tällä hetkellä. Pitäisi katsoa elämää eteenpäin, ja olla aurinkoisin mielin. Yritetään.

Yritin mennä katsomaan elokuvaa positiivisn mielen. Suomi-filmit eivät ole olleet viime aikoina niin surkeita, kuin olen luullut. Mutta! Minttu Mustakallio. Tajuttoman ärsyttävä ja surkea näyttelijä. Yleensä se häiritsee vain leffan alussa, mutta nyt häiritsi koko leffan ajan. ARGH en kestä!!Jopa muut näyttelijät ja kissakin oli parempi kin minttu. Onneks liput olivat vain 7e. Saara(Minttu?) on eronnut, ja lähtee henkisen kasvun leirille. Leirin on tarkoitus olla seksitön ja päihteetön. Ensinmäisenä yönä homo ryhmän vetäjä häipyy saarelta, kun koira alkaa synnyttä. Sekalainen sakki leiriläisiä jää keskenään keittäjän kanssa, ja hippi rupee itse vetämään leiriä. Vesi loppuu, kissa karkaa, sähköt katkee, hippi vetää draamat... Olihan siellä kohtauksia jota sai mut hymähtelemään, mutta eivät ne nyt niin hauskoja ollut, kuin mikä oli luultavasti tarkotus.

Onneksi oli kiva pitkästä aikaa nähdä kaveria. Ei olla varmaan vuoteen nähty livenä (?) joten oli kiva ihan livenä jutella.


 




Ei kommentteja

Kiitos kommentista :) Julkaistaan hyväksymisen jälkeen.