Bad Moms!

Keskiviikko aamuna mun piti lähteä 6.35 junalla töihin (normaalisti 6.15) ja ajattelin mennä vähän myöhemmin töihin koska tuun olemaan pidempään töissä koska oon sopinu tapaavani marian ja mennään kattoo Bad Moms ja käymään Magnum Pop Up:issa.

Lähin niin että mulla oli vähän vajaa tunti aikaa ennen kuin maria pääsi töistä, joten kävin CityCentterin kautta hakemaan pari pokemonia ja jatkoin sitten espalle ottaa aurinkoa ja odottamaan mariaa joka on espan turisti infossa töissä. Odotellessa uppailin mun pokei uusille leveleille ja nappailin lähistöltä lisää. Kun maria tuli töistä, otettiin suunnaksi magnum PopUp ja vasemmalla mun, oikealla marian jätski. Itselläni oli mansikoita, marenkia ja kaakao hippusia. Vai mitä nyt olikaan. Olen käynyt kerran aikaisemmin, ja sillon oli mielestäni ainakin omaan makuun parempi valikoima, vaikka ei toki nytkään mikään huono ollut. Edellisen kerran jäätelökuvan löydät mun instasta ja pistäkääpäs samalla tili seurantaan!


Käytiin siis kattomassa Bad Moms leffa ja tykkäsin. Aikalailla perus jenkki komedia, hyvät musat hyvät näyttelijät ja hyvät sanailut. Tosi hauska! Suosittelen. Virallisesti leffa tulee perjantaina, mutta ke-to, sai ostettua "ennakkonäytös" lippuja (Miksi ei voi puhua ihan vaan ensi-illasta, kun joutui kuitenkin liput ostamaan?).  Leffa oli hauska ja koko sali sai nauraa leffan aikana (maria muuten huomioi, että yhtäkään miestä salissa ei ollut. Miten olisi sitten "Bad Dads"?)



Leffa toi vaan pari juttua mieleen.
1. Haluisin vaan lähtee tanssii ja bilettää. Vaikka yökerhot ovat toistaseksi jäänyt välistä enkä varmaan julkisesti kehtaa tanssia.
2. Ihastuminen. Noh, ehkä siihen ei tarvitse sanoa mitään.
3. Tekis mieli vaan vetää kännit ja pitää oikeesti hauskaa. En muista millon viimeks oon oikeesti pitäny hauskaa. Lähimpänä saattaa olla synttärini. Tai ainaki sillon oli kyllä ainakin ihan kivaa...

Tarttisin kunnon känni irtioton.

Aijotteko mennä katsomaan leffaa?

Ei kommentteja

Kiitos kommentista :) Julkaistaan hyväksymisen jälkeen.